Upřesnit výběr
Nábytkové dveřní zámky a aretace - HÄFELE
V karavanech i obytných vozech bývá velké množství skříněk, přihrádek a šuplíků, z nichž je velké množství zamykatelné především z důvodu bezpečnosti na cestách a fixaci dvířek nábytkových dílů během jízdy.
Ať už se jedná o petlice, zámky na principu magnetických protikusů či jiné typy zámků, v naší nabídce vnitřních zámků do karavanu je většina typů, které používají výrobci sériově vyráběných karavanů či obytných vozů.
Häfele je rodinná firma, která byla založena v roce 1923 v Německu a v současnosti je považována za globálního a zkušeného specialistu na nábytkové a stavební kování, inteligentní hardwarové technologie, osvětlení a elektronické zamykací systémy. Firma začala v roce 1923 výrobou produktů zejména pro železářský a truhlářský průmysl a po 2. světové válce zažila pozvolný rozmach a první mezinárodní spolupráce. Mezi největší firemní milníky 20. století patří zahájení vlastní výroby speciálního kování určeného pro nábytkové ornamenty a mosazné mřížky v roce 1954, vznik vlastního vývojového oddělení v roce 1974 a rozsáhlé otevírání zahraničních poboček v roce 1980.
Motto firmy Häfele je „Myslet dopředu“, což se projevuje v jejím neustálém vývoji a diktování kroku v jejím oboru. Firma má zajímavé projekty, například službu 360° Project Service, která umožňuje jednodušší obstarávání stavebního a konstrukčního kování nezávisle na výrobcích. Kromě toho má firma 52 logistických míst po celém světě, moderní sklady a skvěle zvládnutý logistický systém, což umožňuje rychlé a spolehlivé dodávky zboží.
Pro přehled o výrobcích firmy Häfele slouží nejen internetové prostředí, ale také obrovské showroomy a firemní časopis Häfele Home, který poskytuje inspiraci pro designéry, architekty, nábytkáře i truhláře. U nás na e-shopu mohou zákazníci nalézt produkty v kategoriích dekorační a nábytkové příslušenství do karavanů, nábytkové dveřní zámky a aretace pro karavany a obytná auta, náhradní díly a příslušenství.
Sortieren Doporučujeme: Die Produkte sind sortiert nach popularität absteigend. Nicht vorrätige Produkte werden am Ende angeführt.