Upřesnit výběr
Střešní okna - Fiamma
Střešní okna řešíme v každém obytném autě, karavanu i obytné dodávce.
Fiamma je celosvětově známá jako průkopník ve výrobě technického příslušenství pro trh rekreačních vozidel.
Historie značky sahá až do roku 1945. Popularita produktů Fiamma napříč celou Evropou s každým dalším rokem rychle rostla a tak v roce 1980 výrobce oficiálně vstoupil na americký a v roce 1987 i japonský trh. V roce 1984 získává Fiamma jako vůbec první výrobce doplňků pro karavany certifikaci německého sdružení TÜV.
Fiamma má více než 100 patentů registrovaných v Evropě, USA, Japonsku a na Tchaj-wanu. Centrála společnosti v Cardano al Campo se zaměřuje na design produktů a celosvětovou distribuci. Kromě toho výrobce disponuje osmi výrobními zařízeními, kde se příslušenství pro karavany Fiamma neustále vylepšují, zavádí se technologické inovace a nové výrobní procesy. Katalog kempingových doplňků Fiamma je přeložen do 11 jazyků včetně čínštiny, japonštiny a ruštiny. Vlajkovou lodí značky Fiamma jsou markýzy ke karavanu. Mezi nejoblíbenější modely markýz patří markýza na bok Fiamma F45, markýza na střechu Fiamma F80 nebo markýza Fiamma F40 pro VW T5.
Sortieren Doporučujeme: Die Produkte sind sortiert nach popularität absteigend. Nicht vorrätige Produkte werden am Ende angeführt. In dieser Sektion haben einige Produkte konkrete festgelegte Positionen.
Jak správně vybrat střešní okno?
Jejich správný výběr při výměně i při nové montáži je závislý na několika parametrech, jako jsou rozměry montážní díry, tloušťka střechy, přítomnost roletky či moskytiéry, permanentní ventilace či výška krytu nad střechou karavanu.
Důležitou věcí je u střešních oken také způsob otevírání. Jednodušší okna se otevírají pouhým vytlačením madel nahoru, sofistikovanější okna se otevírají pomocí madla či kličky.
Permanentní ventilace je prvek, díky kterému okno trochu větrá i v případě, že je úplně uzavřené. Prostor karavanu či dodávky je tím stále ventilován tak, aby uvnitř nebyl například při spaní zatuchlý vzduch. Nucená ventilace způsobuje hučení po dobu jízdy, ale nezatéká do ní.